صاحبة قصة نجاح محفزة
الأستاذة أماني وقصة نجاح محفزة معنا

الأستاذة أماني صاحبة قصة نجاح محفزة مع رجيمنا

سعادتي والله العظيم لا توصف بهذا الإنجاز، حاسس إن أنا اللي نجحت والله، الحمد لله رب العالمين أن رزقني بمتابعين أصحاب إرداة حقيقية وعزيمة، وصلتهم لهذه النجاحات المبهرة.

10 كيلو في شهر واحد وبرجيم صحي، مفيش أجمل من كده، والشئ الجيد فعلاً، هو رغبة الأستاذة أماني في مواصلة السعي وراء تحقيق هدف الوزن المثالي، ياريت كل المتابعين يكونوا كده بجد.

أنا متاكد إن فرحتك يا أستاذة أماني أضعاف فرحتي، ياريت تكملي متستسلميش علشان دي الباية والحلم لسه متحققش، عاوز أفضل أقول لحضرتك مبروك، بس هتزهقي، لكن حقيقي شكراً ليكي ربنا يبارك في حضرتك، ويرزقك كل الخير والنجاح في كل أمور حياتك.

ياللا بقى شجعوا الأستاذة أماني تكمل في الكومننات.

 

قصص رجيم ناجح الأستاذة أماني
قصة نجاح محفزة مع الأستاذة أماني

ببساطة يمكن لكل من يقرأ هذه القصة الجميلة من قصص النجاح معنا أن يحقق هذا الحلم الجميل، ويتخلص من الدهون المتراكمة في وقت قياسي، بشرط الالتزام معنا وتطبيق رجيماتنا الأسبوعية التي تبدأ من يوم السبت في كل أسبوع، ويلتزم بالإرشادات، وسيرى كل متابع بنفسه كيف يتغير شكل الجسم إلى الأفضل، وكيف أيضا تتحسن الصحة العامة بالدايت الصحي معنا.

كل أكلات الرجيم الموجودة في الأنظمة متوفرة في كل بيت، فأنا أتعمد أن أكتب للمتابعين أكلات وأطعمة ومشروبات من البيت ويمكن الحصول عليها بسهولة وبتكلفة في متناول اليد، وأشرح ايضا في مقالات منفصلة تحضير الأكلات دايت مثل صينية السمك كيف يمكن تحضيرها للرجيم، والدجاج واللحوم والخضروات.

الحلويات أيضا يمكن تحضيرها بطريقة صحية لذيذة تتناسب مع الرجيم، وبالأخص في اليوم الفري الذي ينتظره المتابعون يوم الجمعة من كل أسبوع لتناول أكلات ومشروبات بكمية أكبر وأصناف متنوعة أكثر.

7 تعليقات

  1. الف مبروك استلذة امانى

  2. غير معروف

    مبروك عقبالنا

  3. د/ أحمد منصور

    اللهم آمين يارب

  4. غير معروف

    الف مبروك استاذه أمانى
    ويارب تكونى حافز قوى لباقى أعضاء الجروب

  5. فايزه سويدان

    الف مبروك استاذه أمانى
    ويارب تكونى حافز قوى لباقى أعضاء الجروب

  6. رحمك الله ياأبي

    الف مبروك استاذة اماني ربنا يعينك يارب

  7. د/ أحمد منصور

    الله يبارك في حضرتك
    عقبالك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.