إنجاز مبهر جديد مع #دايت_كلينيك (الأستاذة فيحاء)

الأستاذة فيحاء من المتابعات اللي وثقوا فينا من وقت إنشاء التطبيق، والحمد لله نجحت معانا في إنها تنزل 10 كيلو من وزنها في شهر واحد، وأنا بعتبر نجاحها ده نجاح مميز ربما من الصعب أشوف زيه تاني، لأنها بتعاني من ظروف قاسية، وأسأل الله أن يفرج كربها.

طبعاً النجاح ده أنا مش هنسبه لنفسي أبداً، ده توفيق من ربنا ثم إرادة صلبة وعزيمة من الأستاذة الفاضلة فيحاء، كونها تستطيع في ظروف صعبة جداً، تنزل الكيلوهات دي في الوقت القياسي ده، بس اللي نفسه إن كل اللي بيقرأ قصة النجاح دي، يلتزم ويعقد العزم إنه يغير حياته للأفضل ويخس، لأن مهما كانت الظروف هتفضل صحتنا أغلى ما نملك.

بالله عليكي يا أستاذة فيحاء بلاش إستسلام حضرتك بدأتي ولازم تكملي معانا، علشان نفرح كلنا بوصول حضرتك للوزن المثالي، كنت متوقع من البداية إنك هتكملي للآخر عشان مشفتش من حضرتك إلا كل قوة وعزيمة، ياريت تفضلي كده على طول، مستني حضرتك تكتبي ليا في كومنت إنك هتكملي معانا، وبأمر الله ربنا يفرجها من عنده.

 

عن د/ أحمد منصور

7 تعليقات

  1. ام زكريا

    بسم الله ماشاء الله برافو عليها رغم ظروفها وكملت الله يفرج عنها وعنا يارب بتوفيق لنا كلنامستمرين بأذن الله

  2. د/ أحمد منصور

    اللهم آمين يارب

  3. برافو ليكي على الاقل حافظي على هذا الوزن وان شاء الله توصلي لهدفك ويفرج كربك ربي معاك اختي

  4. ماشاء الله اللهم زد وبارك ربنا يعينها ويفرج عنها كربها وكل مكروب..

  5. السلام عليكم دكتور أحمد منصور أنا أشكر أهتمامك وأثمن نصحك وتوجيهاتك القيمة والتي بفضل الله ثم بفضلها أنا قدرت أنزل من وزني العشرة كيلو ولاني تلقيت من حضرتك التحفيز والمتابعة هذا جعلني أشعر بروح الاسرة معاكم وانا أقول لحضرتك أنك أنسان رائع وطبيب ناجح والمستقبل قدامك وياربي يجعل عملك كله بالجنة ويحفظك وعائلتك ويوفقكم لكل خير …
    أنا مكملة معاكم بإذن الله تعالى عرفان بجميلك علينا ولاني اريد حقا أن أحقق الوزن المثالي …جزاك الله عني الفردوس الأعلى من الجنة ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

  6. أشكرك أختي الغالية وعقبالك يارب تحققي امانيك كلها
    ⚘⚘⚘⚘⚘⚘

  7. شكرانجوى الرائعة عقبالك يا غالية وتحققي كل امانيك ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.